Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kan tipsa dig om att köpa 25st spillning i butiken (150e), göra 1 gödsel, och sälj det i butiken (du får 190e). Det blir ett par tråkiga omgångar, men det kan hjälpa dig lite med ekonomin
Ok tack för tipset! Kan man inte göra gödsel av sina egna hästars spillning
kl
Jag är korkad, en häst dog pga låg energi och jag återupplivade den med Pandoras Ask och sen gjorde jag samma misstag igen så den hamnade på 6% energi. *dum* Få se om den lever i morgon.
Linda- Hur lyckas du döda din häst? Lägg den innan kl.22, ha minst 20 i energi och bädda ner den. Tänk på att bädda ner den i boxen om det är för kallt :-)
Får man poseidons fjäll om man sätter på poseidons sadel, träns och hästskor löst på en häst? Tycker jag läst det någonstans för längesedan, men har inte velat prova än.
Om du har köpt ängar så bör du passa på att odla vete direkt den 22a, om du använder gödsel (bästa sorten) så hinner du få ut två omgångar vete på en sommar och det ger mest equus till ridcentret.
Har du inte börjat odla något ännu denna vår så är mitt tips att du väntar helt med att odla till sommaren, vete är det som ger allra mest equus så det är bäst att prioritera två omgångar vete varje sommar.
Jaha, men då fattar jag inte varför jag inte använder alla mina lösa delar jag har liggandes Får väl börja med det, slipper jag jaga poseidonpaket på ett tag också.
Knapp
Någon som har lust att hjälpa mig med passköp? Reservera isf pållar till mig för 1945000
Jag har skapat 3 tävlingar nu på mitt ridcenter (hopp, dressyr och fält). Men dom startar ju inte? Kan i alla fall inte anmäla några hästar? Och det är flera dagar sen jag gjorde dom men de har inte gått en enda gång.
Jag har precis registrerat mig idag och fick en belöning nyss i form av en tränad häst. Jag som bara skulle ha connemaror fick en fin frieser som kanske kommer få vara kvar ..
Har du kollat vilken färdighetsgräns tävlingarna har? Sen kan du söka på ditt ridcenters namn och så anmäler du två av dina hästar som kan vara med. Då kommer andra att se dem. Jag har själv börjat göra så eftersom mina heller aldrig gick, vill försöka få upp prestigen.