Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Skulle det inte gå att placera den längst upp i tråden eller något? .. Kanske inte går såhär i efterhand men man skulle behöva "märka ut" var man kan hitta den.
I övrigt tycker jag att det är en bra idé! Jag vill ha fler bukevänner.
Upptäckte idag att det står "retired breeder" som uppfödare till en av mina uppfödningar, hästen har mitt affix och allt. Syskonet som jag avlade fram dagen efter står jag som uppfödare. How and why?
Ja det måste väl vara nåt sånt. Det stör mig inte jättemycket, jag har kvar hästen själv och som sagt - affixet antyder ju att det är min uppfödning ändå.
Desto mer stör jag mig på dagens utdelning av enhörningsföl; jag betäckte 23 ston (på korrekt vis givetvis), fick 3 enhörningsföl.
Inte mycket kvar att skicka efter nu...
Har inte skickat efter Nyx, 10 diamanter, Helios, Plutos, Poseidons sadel, Hera eller dusch, annars har jag skickat efter allt
Och vildhästen saknas förstås... Men den har jag redan grejer förberedda för
Kropp & Själ Hade ni varit hemma dag 1, med halsont? Det i sig är ju inget allvarligt symptom, men utifrån tidigare erfarenheter vet jag ju till 90%...
Hästmänniskan Jag tror han blir helt perfekt.
Min älskade arabvalack jag hade som yngre låter precis som ”din”. Red du för mycket i ridhuset hade du...