Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tog 11 st i första vändan och 12 i den andra (ändrade tiden så kunde jag ta sista gänget), fanns dock tid sista vändan att hinna med 2-3 ston till men jag hade inte förberett de sista.
Ska kolla igenom om nån av er fattas på min lista :-)
Blir nog ingen vildhäst för mig.. köpa 14st pass för att kunna öppna y-horn känns så där :-/
Annars så hade jag klarat det utan problem för jag har hämtat hem mycket grejer :-)
Monimaker- Satsar du på Connisar? Jag avlar oxå på dem :-)
Hur får man sadlar osv till sitt ridcenter? Köpt en ny box nu iaf, nu gäller det att börja spara pengar så jag kan uppgradera och sakteligen bygga upp det.
Dock så var de båda tränade hästarna jag fick (förutom min pegas) hannoveranare, och eftersom jag inte kan sälja dem ännu på grund av få tjänstgöringsdagar så tänkte jag att jag lika gärna kan betäcka dem. En har redan fått sitt hingstföl och en är dräktig, sedan vilka av dem jag tänker behålla återstår att se. Det blir nog så att ett av stona åker, och om fölet som kommer också är ett sto så säljs det nog också. Jag vill hålla mig till en eller två hingstar och ett sto på hannoveranar-fronten.
Har börjat knappa lite smått igen. Dock är mina appaloosor som var hyfsade när jag tappade sugen helt värdelösa nu. Tänkte satsa på ridcentret lite först och främst.
Kropp & Själ Jag är hemma dag 2 och ofta dag 3. Har sällan feber men är ofta sänkt/hängig/vill bara sova i två dagar. Jag jobbar med ont i halsen och...
Kropp & Själ Veckans första runda genomförd 💪 Varmt och allergisk så var noga med att bara springa när det kändes bra och promenera däremellan. Trots...