Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår exakt din känsla... +att man paddlar i gammal torr sirap. Tungt som fan - men långsamt går det.
Men suck! Jag hatar när de vill ha bild. Varför då liksom? Skicka in ändå!Men åhh! Bestämde precis att jag ska söka ett jobb, men då står det att man ska skicka en bild.. Och jag har ingen bild nu.Kan man skicka ändå?
Men suck! Jag hatar när de vill ha bild. Varför då liksom? Skicka in ändå!
@Gimlan Saken är att jag har två "hoppa in vid behov"-jobb men det räcker ju inte på långa vägar. Dessa krockar i princip aldrig då det ena mest är förlagt på veckodagar alt tidig morgon/förmiddag och de andra i princip bara är helg. Skulle dock behöva ett lite mer "fast" jobb, alternativt ett "hoppa in vid behov"-jobb där det inte bara är kanske två dagar i månaden.. Därför har jag exempelvis nu redan bokat in två dagar i september, men om de ringer in mig från ett nytt jobb, då måste jag ju kunna tacka nej och hänvisa till annat jobb (förutsatt att det inte är ett typ tim-vikariat,
Men du kan ju säkert använda chefen som referensFick tag på kondis-chefen nu. Blev ett kort och snabbt samtal, då han berättade att han hade sålt konditoriet till någon annan precis.
Så då är det väl bara att skicka iväg ansökan då, antar jag. Får hoppas de inte är nå knäppisar som köpt stället bara..![]()
Låter absolut som en kul grejBlev igår kontaktad angående ett aupair-jobb åt en tävlingsryttare som vill ha med sitt barn mer på tävlingsplatser. Det är fortfarande långt ifrån bestämt om jag överhuvudtaget åker eller när jag eventuellt skulle åka, men ändå! Spännande att överhuvudtaget bli kontaktad![]()
Du beskriver känslan på pricken.Sitter och söker jobb nu, känns ju dock ungefär lika givande som att se gräs växa.
Man söker och söker och söker och får inte ett endaste jäkla svar.
Till slut vet man ju inte ens vad man ska söka längre, blir galen snart.Du beskriver känslan på pricken.