Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Månadslön då bör du få i maj, timlön blir det i juni.Funderade på en sak, om jag får jobbet och får börja direkt, får jag lön nu i maj då? Eller i juni? Vad tror ni?
Det måste nog inte vara så, men jag tror att det är det vanligaste.Oki, borde väl vara månadslön då när det är heltid?
Vad har ni andra för erfarenheter av spontanansökningar?
Fick ett jobb genom en spontanansökan förut.Gimlangenom enpost: 16392378 skrev:Vad har ni andra för erfarenheter av spontanansökningar?
Jag har ju skickat fast jag inte vetat om de kan tänkas behöver nån, men klart du kan skicka en ansökan och nämna att du hört viskas om att det kan bli en tjänst ledig och att du är superintresserad.Jag har fått nys om att det kanske behövs en sjukgymnast på 50% inom det område jag vill arbeta inom hemma i Luleå. Hur ska jag lägga upp min fråga när jag tar kontakt med dem? Jag har inte skickat spontanansökningar förut så jag vet inte hur man presenterar sig på bästa sätt :P
Vad har ni andra för erfarenheter av spontanansökningar?
Det låter ju braJag har fått fyra erbjudanden efter spontanansökningar, men ingen i direkt anslutning till när jag lämnade ansökningen (då måste man nog ha tur att de precis har blivit i behov av ny personal). Men jag sa när jag lämnade in min ansökan att de jättegärna fick "spara den tills det blev en öppen plats för att jag verkligen är intresserad av jobbet och är beredd att vänta/inte har särskilt bråttom att få jobb precis nu" (det här var ett extrajobb)
Jag tror alla ställen som ringde upp hade hört av sig senast sex månader efter jag lämnat ansökan.