Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker du kan höra av digMin mage fortsätter att besitta en smula nervositet, vet dock inte om detta beror på stressen över att vara arbetslös kombinerat med hoppet om ett ev. jobb eller om det faktiskt kan vara så att det gick bra på en av intervjuerna. Igår hade det gått en vecka, hur länge tycker ni att man ska vänta innan man hör av sig och frågar hur det gick?
// living_dead - stressad de luxe.
Nu blev jag lite lågHänder nada här...
Man får tugga på. Även om det suger. Fick ett mejl igår om avbruten rekrytering, utöver det med över 500 sökande, och ett eller två tack, men nej tack idag.Här är det också dödare än i graven. Har sökt de jobb som låg ute i augusti, fem st allt som allt. De jag har fått respons på har haft minst 200 sökande. Jobben jag sökte i somras (och som borde ha passat perfekt) har jag fått tack men nej tack på. Vet inte vad jag ska göra mer nu?
Mycket glass!Glass?
![]()
Nu blev jag lite lågHänder nada här...
Hej! Jag planerar att börja plugga i vår, dvs i slutet av januari tror jag vårterminen brukar börja, och enligt statistiken bör jag komma in utan problem. Dock behöver jag ju ha en inkomst fram tills dess. Ska få besked om ett jobb imorgon som isåfall inleds med 4 veckor utbildning med start nästa vecka. Är det oschysst av mig att tacka ja när jag måste säga upp mig om tre månader?
Det tycker jag beror på. Är det ett högkvalificerat jobb? Heltid/deltid/extra? Tänker du säga upp dig eller be om att få gå ner i arbetstid?Hej! Jag planerar att börja plugga i vår, dvs i slutet av januari tror jag vårterminen brukar börja, och enligt statistiken bör jag komma in utan problem. Dock behöver jag ju ha en inkomst fram tills dess. Ska få besked om ett jobb imorgon som isåfall inleds med 4 veckor utbildning med start nästa vecka. Är det oschysst av mig att tacka ja när jag måste säga upp mig om tre månader?