Jag vill jobba inom vård och omsorg och då är allt stressigt. Väljer mellan sjuksköterska och socionom.
Jag behöver nog en ny läkare, känns inte helt rätt med den jag har.
Då begär du att få byta!
Ok, pest eller kolera då!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill jobba inom vård och omsorg och då är allt stressigt. Väljer mellan sjuksköterska och socionom.
Jag behöver nog en ny läkare, känns inte helt rätt med den jag har.
En annan läkare kan göra underverk! Försök få ork att bytaJag behöver nog en ny läkare, känns inte helt rätt med den jag har.
Då begär du att få byta!
Ok, pest eller kolera då!Jag tycker också att yrket som sjuksköterska eller socionom känns väldigt lockande, men jag har valt bort båda kategorierna på grund av att jag tar med mig jobbet hem. Jag tycker att det är dumt att riskera min egen hälsa framför andras, i avseendet att om jag blir utbränd, så tjänar ingen annan på att jag utbildade mig inom ett yrke som jag ändå kommer ha svårt att utöva. Haha, så går i alla fall mina tankar.
ÅH, jag vill bara ha ett fast jobb med arbetstider jag står ut med och en lön som får mig att överleva. Hur svårt ska det behöva vara?
Erm.. Ännu en vju på måndag, i sthlm dock men ett bra jobb. Fortfarande aktuell i en rekryteringsprocess som dragit ut på tiden, ett kalasjobb men på fel plats eg.
Eh, ja. Nu rör det lite på sig. Men men. Inget är klappat och klart...
Erm.. Ännu en vju på måndag, i sthlm dock men ett bra jobb. Fortfarande aktuell i en rekryteringsprocess som dragit ut på tiden, ett kalasjobb men på fel plats eg.
Eh, ja. Nu rör det lite på sig. Men men. Inget är klappat och klart...
Fasta jobb, faktisktJäklar vad det rullar på för dig! Är det inför sommaren eller fasta tjänster?
Jag var på ett "studiebesök" tillsammans med min jobbcoach idag på ett ganska stort, men ändå litet företag. Tanken är att jag skulle gå in och göra en arbetsprövning där i några månader, för att sedan utvärdera och eventuellt gå över till en utvecklingsanställning och en fast tjänst, och då ta över en roll för en som kommer att gå i pension. Det låter lovande! Är inom försäljning/administration.
Mitt nuvarande vikariat är på väg att gå ut, men det är lite osäkert. Det kommer att bli förlängt ett år från sommaren, men 50% är för lite och nu klarar jag mig tack vare att arbetsförmedlingen/försäkringskassan går in och täcker upp den andra delen
Det är inget som kommer att fungera särskilt länge heller...
Hoppas mest på jobbet som jag ska på vju på idagLåter ju som att det rullar på rätt bra med intervjuer nu. Hoppas du får bra svar om kalasjobbet, segt med fel plats bara.