Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blev tyvärr ett nej
Hon gav iallafall bra feedback och sa att jag inte hade kunnat göra något annorlunda på intervjun utan föll på mållinjen pågrund av att den andre hade bättre kvalifikationer, så antar att det bara är att skaka av sig och på´t igen!
Var första och enda jobbet jag sökt hitills så bör väl inte bli för nergången, men såklart det känns lite tråkigt![]()
Ja känns verkligen surt.. tråkigt att inte du heller fick jobbetFick samma svar idag om tjänsten jag var på intervju för härom veckan. De tyckte att jag gjorde ett gott intryck och att jag var väl förberedd men en annan kandidat hade mer relevant erfarenhet. Känns lite surt men skönt ändå med feedback.
Ja känns verkligen surt.. tråkigt att inte du heller fick jobbet
Men det var absolut uppskattat att få feedback, och det var skönt att höra att det inte var intrycket man gav som gjorde att man inte fick tjänsten. Nu var det ju av en orsak man helt enkelt inte kunde styra över.
Så har tillåtit mig att vara lite besviken idag så ska jag ta nya tag imorgon och gå vidare, stärkt av att jag gjorde ett bra intryck iallafall![]()
Ta fackets rekommenderande ingångslön med en nypa salt bara, i min bransch ligger löner ca 5000 kr under ingångslön.Jag tror jag ska maila facket lite om vad man ska tänka på inför intervjun/ev. anställning.
Typ skälig lön och sånt. Är väl inte i någon direkt förhandlingsposition men man vill ju ha lite koll ändå![]()
Jag hängde här i tråden under ungefär ett halvår medan jag sökte jobb hysteriskt. 2 mars påbörjade jag en provanställning på sex månader som tjänsteman i kommunen, för en vecka sen beslutade vi att riva provanställningen - och igår skrev jag på papper på en tillsvidareanställning på samma tjänst![]()
Så, då har jag varit iväg med en ansökan till ett café här i stanChefen där verkade trevlig, så får hoppas han gillar mitt CV/PB o hör av sig till mig
Vore riktigt nice att få jobba där!
![]()