Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilka fina!
Gillar namnen också![]()
Ruskigt fin den där Taz! (mamman hans också såklart men honom fastnade jag verkligen för!)
Får själv hem en valp om några veckor..har tidigare haft rottisar i familjen (jag var dock väldigt ung) så lite erfarenhet finns nog kvar. (; Har haft bland annat Bullmastiff och JRT sen dess..
Några generella tips till en blivande Rottisägare?![]()
jonnaerixon;13630752[IMG skrev:http://zolo.dinstudio.se/files/33_veckor_-_64.jpg[/IMG]
Mattes hjärta![]()
Har ar min tjej... Drybrucke's Amanda "Mandy" ...Min 'heart and soul, the apple of my eye'.![]()
Hej
Jag började med rottisar 1983 med min första tik cindy.
En tuff och krävande tik. Men mycket duktig.
Hon blev 9,5 år. Dog i cancer
Rottis nr 2 Tik född 1992. Blev bara 8 mån . Haltade redan som 3 mån valp. Svåra ledproblem.
Rottis 3 . En perfekt tik . Född1994 . Hon blev 12 år.
Hon var lätt att träna . Va lätt på alla sätt och vis. En underbar tjej.
Nuvarande rottis tikar Hund 4 född 4 år.2006 Hon är mycket mycket trevlig. . Lär sig alt direkt. Kunde mycke mycke redan vid 7 mån. Men hon gillar inte att träna. Särskillt inte att hämta aport bock eller dyligt. Men hennes favo plats är vid tv.
Hund 5 En tik20 mån. född 2008.
En så go rottis tjej. Fast har mycke mycke egna ideer.
Det har dröjt med en del träning. För hon är busig och leken. Men hon älskar att träna . Vi tar det lugnt.
Vi var på vår första utställning 29 maj 2010. Hon fick gör bra kretik bedömmning. HP 1 plats och vidare och en 2 plats.
Dom här rottisarna har vi med överallt. Vi åker båt . Det gillar dom. Dom älskar barn. Dom är underbara . En gång rottis . alltid rottis.
http://www.pixbox.se/alb1187186
![]()
Min lilla tjej ser väldigt liten ut här. Me hon väger faktiskt 38 kg. och är 58 59 cm mankhöjd . Men jag har inte mätt hene.
Men min äldre tik är stor . Men lill tjejen är ju ite färdig.
Hon fick väldigt mycke beröm av dommaren på utställningen.
Vilken vacker tik! Verkligen! Är det amerikanska linjer i henne eller finns det europeiskt bakom? Hon ser så feminin ut om man jämför med de tikar man brukar se på amerikanska bilder.
Lilla boll-mongot:
![]()