Som säljare får jag inte bort det som alternativSom köpare på Vinted går det att välja bort Bring upptäckte jag. Fick upp dom som förslag senast och bytte direkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som säljare får jag inte bort det som alternativSom köpare på Vinted går det att välja bort Bring upptäckte jag. Fick upp dom som förslag senast och bytte direkt.
Hur gör man det? Det låter jätteintressant för vår ponny som är väldigt obekväm med både nätmask och pannband med hängande trådar. Allt kläs av så fort hon släpps, men nu börjar hon bli röd i ögonen.
Just på Vinted är ju bring ofta väldigt billigt, inte sällan billigast. Och du kan precis som du skriver inte ta bort det som alternativJa, det paketet erkänner de ju att de inte hittar
Jag fattar inte varför någon vill skicka med Bring, varken bra eller billigt.
Jag skickade ett paket till Finland i tisdags, trots att jag lämnade in det efter stopptiden kom det fram idag.
Mm men inte som säljare. Och ibland erbjuds bara bring till köparna trots att man erbjuder flera val som säljare. Så det är svårt att undvika om man inte ska undvika köpSom köpare på Vinted går det att välja bort Bring upptäckte jag. Fick upp dom som förslag senast och bytte direkt.
Mm men inte som säljare. Och ibland erbjuds bara bring till köparna trots att man erbjuder flera val som säljare. Så det är svårt att undvika om man inte ska undvika köp
Hon är verkligen helt suverän!Jag hade beställt hem ett par boots till minin, floating minis i storlek 6-7 (dvs max 7 cm breda hovar). Lite skillnad från Elsas 15 cm hovarDe funkade dock inte alls med hennes hovar vid snabbprovning så de fick gå på retur.
Men vilken service av Hovbalans, dels fick jag hem första paketet dagen efter beställning och hon skickade de andra vi pratat om att prova (Flex Ahti) direkt och drog av priset för de jag skulle skicka tillbaka. Beställde igår, är redan vid min terminal imorse enligt DHL. Hon skulle även ta hem Elsas Magic Explora (imo världens bästa boots för tunga, kraftiga hovar) så att de är hemma när jag ska beställa dessa framöver.
Amare hade verkligen fina pannband! Är så arg att jag sålde mitt som hade regnbågsfärger, det var SÅ fintNova ungefär lika glad som Ärtan över sitt ”nya” träns![]()
Hon har kliat sig på mulen precis där remonten ligger så hittade på ett gammalt schockemöhle jag köpt begagnat för många år sen till hennes mamma, och jag tror ett helt nytt pannband med champagnestenar från Amare. Tyckte det passade bra![]()
Visa bifogad fil 187986
Jaaa jättefina.Amare hade verkligen fina pannband! Är så arg att jag sålde mitt som hade regnbågsfärger, det var SÅ fint.
Haha @Lillgrådis jag köpte också en sån nyligen. Hoppas på god fångst hos oss båda.
Det verkar vara så himla olika hur de funkar. Vår funkar inte alls! Har aldrig tömt behållaren och läst att vissa får tömma varje vecka?!Ja jag har varit ute och rekat flera gånger redan! Men det är mest flugor som landat än så länge. Inte för att jag sörjer dem heller men det är bromsarna som orsakar min krigsförklaring. Läste någonstans att det märktes mest resultat efter några år när det minskat antalet ordentligt, men varje stickande insekt mindre är en liten delseger. Nu tar vi dom!![]()
Vad jag förstått så är det viktigt med placeringen?Det verkar vara så himla olika hur de funkar. Vår funkar inte alls! Har aldrig tömt behållaren och läst att vissa får tömma varje vecka?!
Men bromsen sätter sig på hästarna istället.
Den sitter förmodligen på fel plats.
Hoppas din är bättre bromsjägare![]()
Ja precis. Vår sitter på fel ställe.Vad jag förstått så är det viktigt med placeringen?
Idag åker vi och köper klassiska höbalar. Denna vecka lär de få stå inne dagtid och äta hö.
Det är riktigt tråkigt nu med alla bromsar. Mördardjur!
Ullprogram och särskilt tvättmedel för fårskinn är nog det som är mest safeFick med ett fårskinnsunderlägg till gjorden jag köpte och jag vill tvätta den innan användning.
Har erfarenhet av att fårskinnsprodukter är svåra att tvätta, att lädret torkar, och så vill jag ju inte ha det. Hur tvättar ni fårskinn utan att det blir stelt?