Storewards

Luktpion

Trådstartare
Storewards är tydligen en app där man kan ta kort på sina kvitton från t.ex mataffärerna och få pengar för det. Varför vill de ha den infon så mycket att de är beredda att betala för det? O_o Det låter ju jätteskumt. Är det Kina som samlar info som kan vara bra att ha när de tar över världen eller vad?

Storewards är tydligen en app där man kan ta kort på sina kvitton från t.ex mataffärerna och få pengar för det. Varför vill de ha den infon så mycket att de är beredda att betala för det? O_o Det låter ju jätteskumt. Är det Kina som samlar info som kan vara bra att ha när de tar över världen eller vad?
Behöver inte gå så långt som till Kina. Valfritt företag som ser möjligheter att kunna sälja reklam, snarare. Vet inte vilket som är värst. :p

De får veta vad man köpt = de kan rikta reklam för liknande varor till en.
Eller, de säljer vidare infon om vad man köpt till andra företag som använder riktad reklam.

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 751
Senast: KesoNeso
·
Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
8 496
Senast: Dentaku
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 698
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 189
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna