Yes. Och gärna storlekar som ligger nära varandra så det inte är uppenbart vilken som är vilkenÄr det alltså samma plagg med 3 olika modeller som modellar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yes. Och gärna storlekar som ligger nära varandra så det inte är uppenbart vilken som är vilkenÄr det alltså samma plagg med 3 olika modeller som modellar?
Lärarna som sade ungefär "vad kul med en till tjej i klassen"![]()
Problemet är att automatiskt ta för givet att jag är tjej när de egentligen inte vet alls.Jag kanske är trött men jag förstår inte riktigt problemet![]()
Hatar marketplace, så konstigt upplagd och svår navigeradPå att det är hopplöst att söka på ”marketplace” på Facebook när man letar efter tex ett köksbord. Jag får söka på ”bord”, ”matbord”, ”köksbord”, ”matgrupp” och allt möjligt, tycker jag kollar ofta men sen plötsligt dyker det upp något ”nytt” som har legat ute en vecka. Jag orkar inte!
Verkligen! Kunde vara så bra men man blir bara frustrerad!Hatar marketplace, så konstigt upplagd och svår navigerad![]()
Problemet är att automatiskt ta för givet att jag är tjej när de egentligen inte vet alls.
Det kanske hade stämt för dig?Jaha. Det hade jag inte reagerat på men visst.
Jag förstår inte heller problemet. Lärarna vet väl ditt personnummer?Problemet är att automatiskt ta för givet att jag är tjej när de egentligen inte vet alls.
Kolla blocket eller andra begagnatsajter? Hör av dig till byggfirma och fråga om du kan få när de får över? Finns en kintsugi-workshop i Stockholm vet jag men osäker på om det fungerar på klinker alternativt om du tycker det är värt besväretMin stora klinkerplatta som jag använder som grytunderlägg sprack (den blev skallad av älgen). Jag har haft den i 20+ år och den är så himla bra, får plats flera grytor på den. Någon som vet om det går att köpa bara 1 klinkerplatta? Visa bifogad fil 68351
Stockholm ligger ju så avsides, men tack för tips! Jag ska kolla med byggfirmor.Kolla blocket eller andra begagnatsajter? Hör av dig till byggfirma och fråga om du kan få när de får över? Finns en kintsugi-workshop i Stockholm vet jag men osäker på om det fungerar på klinker alternativt om du tycker det är värt besväret![]()