Storlek på bett

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Zebranie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 44
  • Visningar Visningar 6 197
Sv: Storlek på bett

Jaa ,men jag fpr det till 12.5-11.5.. Tänkte så ni kunde hjälp å se hur långt dte var.. bombis att jag mäter fel :confused:

Du ska mäta mellan bettringarna. Och jo, jag tycker bettet ser stort ut.

Min travarkille är 165 i manken, drar full i träns och har 11.5 i munnen.

Ja när jag mäter får jag till 12.5 och jag tkr det också e stort. Har nu beställt tre nya bett i storleken 11.5 efter att ha pratat med den gammla ägaren till hästen..:)

min c-ponny, haflinger har 10,5 (borde nog kanske ha 10 egentligen, men storleken finns ytterst sällan) och mitt halvblod har 11,5.

fast c-ponnyn har 12,5 i pelhambett :eek:

Liknande trådar

Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
517
Hästmänniskan Jag har börjat drömma om att köpa ny häst efter att jag miste min underbara d-ponny för ett par år sen. Vad jag skulle önska: -lugn och... 2
Svar
29
· Visningar
3 236
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 734
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 292

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Elitloppet – en gång om året!
  • Ofräsch häst?
  • Dressyrsnack nummer 18
Tillbaka