Storlek på Dyón minichaps

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare plym
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 929
P

plym

Nu ska det beställas ett par leggings från Dyón. Men vad ska man ha för storlek? Längden och så är ju inga problem, det vet jag vad jag ska ha. Men däremot vidden. Jag har fått för mig att dom är jättestretchiga och töjer sig en del, och då kan man ju inte köpa för vida. Så, hur ska man göra? Beställa ett par som är bra mycket smalare än ens vadvidd, eller bara lite smalare? Snälla, hjälp mig kära bukefalister :p

Sv: Storlek på Dyón minichaps

measurements(1).jpg

Det tänjer sig en del så man ska inte ta för stora. Jag har samma storlek på mina som jag har på omkretsen på vaden och de sitter helt ok på mig. Det sitter åt hela vägen men är inte supertajta. Borde egn ha en storlek mindre men då blir det för korta.

Jag skulle inte våga beställa, man måste nästan prova för att vara säker! Jag har M på mina. Såå himla mkt töjer dom sig inte, och är dom för trånga i början så kommer blixlåset snabbt å sönder pga det är så svårt att sätta på sig dom. Så jag skulle inte gå ned mer än en cm... Men som sagt, det bästa är att prova ett par! :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 853
Senast: Squie
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 075
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 783

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?

Hästrelaterat

Tillbaka