Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har tänkt köpa ett täcke åt min nya hund, men jag har aldrig köpt ett hundtäcke förut, vilken storlek ska man ha?
Hur mäter man storlek? gör man på samma sätt som med hästar?
Lättast är givetvis att ta med hunden till affären, man brukar få prova på plats
Annars är det som hästar - manke till svans, samt ibland även måttet från bröstbenet och runt ett varv kring halsen (förstod du? Alltså ett lågt "halsomkretsmått").
Det är en bodercollie, han är ute väldigt mycke och jag vill köpa ett regntätt täck han kan ha på sig när vi ska ut en sväng när det regnar, det är så tråkigt o komma in med en genomblöt hund.
jag ska beställa lite saker från börjes och tänkte beställa med ett hundtäcke.
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Kropp & Själ Maken fick influensa, dubbelsidig lunginflammation som utvecklades till sepsis med njursvikt och påverkan på hjärtat. Det gick fort, på...
Hundavel & Ras Men det är inte bara ”jag har hört” heller.
Det finns stor kunskap om hundar rent generellt på forumet. De flesta träffar mycket hundar...