Storlek på tattini-ridbyxor?

Sparrisen123

Trådstartare
Är det någon som vet ungefär hur de är i storlekarna? Jämfört med t.ex. cavallo? Hittar ingen måttabell någonstans på nätet och har inte hittat några tattini-byxor i någon affär här...

Sv: Storlek på tattini-ridbyxor?

Jag har 42 i mina Tattini och i mina Cavallo har jag nog 38 tror jag? Eller vad som motsvarar 38...
Men jag hade nog velat ta en 44 i T, bara för att de drar ihop sig så extremt mkt vid tvätt så det blir nästan jobbigt att "gå in" dom igen.
Men de sitter superbra och är supersköna så.

Sv: Storlek på tattini-ridbyxor?

Jag har hört att de är väldigt små i storlekarna, att det skiljer ungefär två. Så har du tex 38 så kan du ha 42. Men vågar inte svära på att det är sant iofs

Liknande trådar

Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
607
Senast: Kristall10
·
Utrustning Har sökt men hittar inte.. En Simco Western sadel med en stämpel 2 uppe under fender, är det bom storlek och vad är det för storlek? Dom...
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Puh
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
602
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 902
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Panik vid dusch
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur