Vad brukar hon ha på sig? Vad gillar hon att göra? Hur ser hennes hem ut?
Utgå från detta när du väljer present.
Om hon inte har ett enda plagg i garderoben som liknar det du plockat ut här, så kommer hon förmodligen bli besviken på presenten..
Du har nog rätt. Får klura mer
 
Har ni gått ut på finare middag tillsammans? Och vad bar hon då?

Jag har sällan smycken till vardags fast jag tycker om att använda det vid finare tillfällen. Så om någon ger mej smycken så blir jag superglad 🥰

Har hon något intresse? Kanske nått från bluebox? En kaffe/temugg med något fint tryck på?
 
Har ni gått ut på finare middag tillsammans? Och vad bar hon då?

Jag har sällan smycken till vardags fast jag tycker om att använda det vid finare tillfällen. Så om någon ger mej smycken så blir jag superglad 🥰

Har hon något intresse? Kanske nått från bluebox? En kaffe/temugg med något fint tryck på?
Vi har inte kommit så långt som en finare middag. Kan kolla lite på bluebox om jag hittar nått. Jag får nog ställa en diskret fråga vad hon tycker om smycken
 
Kan du inte bjuda på en finare middag då? Känns enklare än en present om du har dålig koll. I min stad finns ex. spökvandring och konstvandring, hade tyckt att det var kul i kombo med en middag.
Har ju tänkt lite på middag men tror det blir lite för mycket. Hon har ju en bjudning hemma hos sig med mat å tårta
 
Ett stadsmysterium? Finns i flera städer, man går runt och tittar och samlar ledtrådar. Kanske en kul grej att göra tillsammans och avsluta på ett fik.
Det kan vara kul :). Googlade lite på andra tips och hittade då att man kan gör en typ skattkarta som hon får gå efter med olika stationer och samla brev med instruktioner. Löser hon det så hittar hon mig på ett fik. Där blir vi serverade fika och servitrisen ställer ner hennes present bredvid hennes kopp. Jag spelar oskyldig o låtsas varför jag inte fick nått :meh:
 
IMG_5440.jpeg

Kanske ett sånt här örhänge?
 
Om det är tidigt i dejtande hade jag föredragit något litet. Presentkort tycker inte jag är fel, särskilt om det finns någon butik hon brukar gilla att handla i. Någon sak kopplat till ett intresse om hon har det?
Kläder tycker jag är svårt, allt från material, färg och storlek ska ju klaffa liksom.
 
Jag kan nog tycka att en fin tisha är alldeles lagom om man dejtat en kortare tid.
Att få något väldigt extravagant hade gjort mig obekväm.
Jag tycker du ska välja ett mönster du tror att hon kommer uppskatta och du tycker är fint.

Är det Unisexstorlek eller damstorlek?

Ett kort till med varför du tycker om henne hade gjort mig blödig.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag letar efter en feminin partyklänning. Och då menar jag inte med en massa volanger och småblommor, utan liksom en kvinnlig klänning...
2
Svar
29
· Visningar
3 793
Senast: Pilot
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
2 904
Senast: Valle
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 264
Senast: MML
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 872
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp