Visst kommer presenten i andra hand, men prickar man ordentligt fel, som att köpa en t-shirt till någon som aldrig skulle använda en t-shirt alls eller en biljett till en fotbollsmatch till någon som är totalt icke fotbollsintresserad så säger det en hel del om personen och hur lite man brytt sig om att pricka rätt. Då hade jag blivit gladare för en kram och en snittblomma eller något annat utan större värde. Det är alltså inte dyra presenter som är viktiga, men att man visar att man bryr sig om på riktigt.
Man har väl nått hum iallafall när man vill ge bort nått om man är lite seriös. Annat om man vill göra nått prank typ.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag letar efter en feminin partyklänning. Och då menar jag inte med en massa volanger och småblommor, utan liksom en kvinnlig klänning...
2
Svar
29
· Visningar
3 787
Senast: Pilot
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
2 891
Senast: Valle
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 258
Senast: MML
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 862
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp