MissFideli

Trådstartare
En 1,5-åring som ligger på c-ponny-mått nu och inte har växt speciellt mycket sen i våras, hur stor kan det tänkas att hon blir?
Hon har bara 165+ hästar i stammen, förutom mamma som är 145, kanske pga tvillingfödsel.

Nyfiken Monika
 
Jag tror att hon blir liten.... Kanske 150 cm.... Om hon inte har tänkt sätta igång och växa sent...
 
Jag har en (snart) 1,5 åring som är ca 143-146 cm. Enligt tattarmått ska han bli 155-157 cm. Hans mamma är 144 cm och hans pappa 170.
 

Liknande trådar

L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 070
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
1 926
Senast: ylvalill
·
Utrustning Någon som kan säga hur deras storlekar ligger? Ska beställa ländtäcken till de tjejer som ingår i våra lag, och tycker catago verkar...
Svar
0
· Visningar
319
Senast: Cambrie
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 772

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp