Allt lugnt här på mitten av skånska västkusten. Något på vår uteplats har flyttat plats men inget värre än så. Får se hur bilarna ser ut när vi kommer ut på parkeringen...

Jag vakna vid halv tre. Då ajaptdtddt rejält här. Samma sak vid fem. Blåser nu med men lite mer normalt.

Nu har vi stormen här runt knutarna, eller väldigt stark blåst åtminstone. Då är det skönt med några gosiga filtar och en hund som snarkar lite lagom, annars skulle jag inte kunna sova.

Det verkar som det inte bkev så farligt ändå?

Instämmer. Antingen var folk väldigt väl förberedda eller så var det inte så illa som de trodde det skulle bli. Jag minns däremot stormen -99 väldigt väl. Den får ju Urd att verka som en liten fis i rymden.

Och bilarna var bara rejält skitiga, så de hade klarat sig fint!

Liknande trådar

Mat Imorgon är det dags för en semla (eller två) :bump: Var hittar ni er semla? Förut brukar det ju vara bedömningar i tidningarna men de... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
2 575
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
763
Senast: MiaMia
·
Samhälle Flera sjukhus verkar ha infört självincheckning i vården även min vårdcentral. Jag funderar på hur det fungerar när en äldre person... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 472
Senast: bollen__
·
Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
9 352
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Vi som letar häst II