Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu när det är vår, så kan man ju gå i gummistövlar om det regnar.
Tänkte höra vad ni har för gummistövlar - följer ni trenden med de flashiga olika färger ?
Har ni flera par ?
Märke ? färg ?
Äldsta paret ?
vi har nokia gummistövlar från finland mycket bra.
jag använde aldrig gummistövlar först men sen när ja en dag skulle gå ner till hagen och hämta min polle så fassna jag med foten och drog upp foten men inte skon så min sko ligger nerbegraven nånstans i hagen. ja gick å hämta pollen med bara strumpor...
Jag har sett ett par ursöta låga gummistövlar på internet, kommer självklart inte ihåg vart.. som var rosa men "Burberry rutor" fast i en annan färg. De var grymt fina!!
Självklart! Gummistövlar ska vara roligt! Ville ha ett par prickiga på Dublin Horse show förra året men hade inte plats i väskan. Det blev ett par av dom chockrosa med stora blommor och blad från coop istället...
Hundträning
Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Ekonomi & Juridik
Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...