Stövel-undersökning

AnnaL

Trådstartare
Hej !

Nu när det är vår, så kan man ju gå i gummistövlar om det regnar.
Tänkte höra vad ni har för gummistövlar - följer ni trenden med de flashiga olika färger ?
Har ni flera par ?
Märke ? färg ?
Äldsta paret ?

Sänd gärna in bild oxo på dem

Senast ändrad:
Sv: Stövel-undersökning

Har ett par svarta från ÖB!
Har dessutom en rejäl klack så regnar det ordentligt så rider jag i dom också.

Har ett par vanliga gröna Tretorn, fast jag vill ha ett par leopardmönstrade oxå.:love:

Jag har ett par gröna från Tretorn, sköna i foten, men man kan inte gå barbent i dom - fick trista skav på vaden när jag försökte... :(

vi har nokia gummistövlar från finland:d mycket bra.
jag använde aldrig gummistövlar först men sen när ja en dag skulle gå ner till hagen och hämta min polle så fassna jag med foten och drog upp foten men inte skon så min sko ligger nerbegraven nånstans i hagen. ja gick å hämta pollen med bara strumpor...

vill ha ett par blommiga.

nix,använder ett par gammla dr.martins i stallet
stålhätta och vattentät - perfekt stallsko

Jag har sett ett par ursöta låga gummistövlar på internet, kommer självklart inte ihåg vart.. som var rosa men "Burberry rutor" fast i en annan färg. De var grymt fina!!:D

Självklart! Gummistövlar ska vara roligt! Ville ha ett par prickiga på Dublin Horse show förra året men hade inte plats i väskan. Det blev ett par av dom chockrosa med stora blommor och blad från coop istället...:p :p :p :p

Liknande trådar

Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 980
Senast: Palermo
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
790
Senast: Lillefrun
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 828
Senast: 13579vas
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025
  • Tandfen utan kontanter

Hund, Katt, Andra Djur