JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
(Aftonbladet)
besöka travbanor Ytterligare en av Nils Enqvist hästar är dopade - nu agerar travförbundet Här är travförbundets straff mot travtränaren Nils Enqvist. Efter att ännu en av hans hästar lämnat ett positivt dopningsprov döms tränaren till tillträdesförbud till landets travbanor. Dessutom får inte hans...
Läs mer...
Moderator
R
Livets föränderlighet
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
Startad av Raderad medlem 147980
7 Jul 2024
Svar: 151
Visningar: 24 119
Dagbok
Hur överlever man utan hund? När är det ok att ge upp en hund och se sig besegrad?
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
Startad av Enya
10 Jan 2024
Svar: 425
Visningar: 44 285
Hund
Så jävla misslyckad
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går.
Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
Startad av Saeta
21 Jul 2019
Svar: 49
Visningar: 14 050
Dagbok
Två hopp och en dressyr
Dagbok Blev visst inte att jag skrev något om ridningen förra veckan, så det får bli två veckors rapportering på en gång…
Jag har tappat...
Startad av cassiopeja
5 Maj 2016
Svar: 0
Visningar: 399
Dagbok
Vad gör vi? Del CCXXXVII
Tjatter När arbetsdagen gick mot sitt slut så skickade en vän och frågade om jag ville med henne och en vän till henne och äta. Snart att säga...
Lilla
3 minuter sedan
Autistic meltdown
Dagbok Ingen säger att du inte är smart men just att fokuset ofta för dig verkar ligga på iq och att det kanske inte alltid är så bra att haka...
_Elly_
9 minuter sedan
Svar: 1 199
Visningar: 78 201
Dagbok
Valp 2026
Övr. Hund För min del handlar det nog mycket om att det är inte superkul för hundarna att behöva tillbringa 14 timmar i bilen. Så kan jag undvika...
Philosophia
7 minuter sedan
Svar: 538
Visningar: 37 582
Hund
Valp, tips och råd
Övr. Hund Jag betalde inte handpenning för min hund heller. Ingen av mina närmaste vänner heller. Jag fick den valpen jag blev ”lovad” efter våra...
Jollanlollan
51 minuter sedan
Svar: 29
Visningar: 951
Hund