Jag har igång en tjänst åt gången och byter om det kommer något på en annan tjänst jag vill se mer eller om jag inte tycker jag hittar något bra på tjänsten jag har just då. Just nu har jag Amazon Prime, men jag har tidigare haft Netflix, Viaplay, Disney+, HBO Nordic och SF Kids i olika perioder. C More har jag inte testat än.
 
Vi har Netflix och Disney+ som vi betalar, sen är vi med på makens sons HBO mot att han är med på vår Disney+ :)
Tycker det räcker bra för oss. Vi tittar väl ungefär lika mycket på alla 3, tittar t.ex just nu på The Strain på Disney+ och The Stand på HBO sen brukar det bli film från Netflix.
 
Oftast bara Netflix. De har bra serier att streckkolla på. När Discovery+ går att få till extrapris skaffar jag det och ser ikapp alla 90 Days med spinoffer, sen säger jag upp det igen.
 
Alltså vad är det som folk ser på på Netflix? Där finns ju typ ingenting. Men kanske det är mest serier då, och jag är inte så himla intresserad.

Vad ska man ha om man mest vill se filmer och dokumentärer? Och det måste inte vara bara nya filmer utan gärn gamla också.

Jag tittar mest på serier så för mig är Netflix superbra!
 
HBO och Netflix för de har haft främst serier jag velat se, föredrar LGBTQ-tema. Har inga problem alls med HBOs spelare.
Jag har tidvis också problem med HBOs spelare, och kontaktade dem om det så att de har koll på det. Först skrev dem att de visste att de hade problem med visningshistoriken och att jag skulle testa rensa cacheminnet på Chrome. När inte det funkade bad de mig att kolla via smartphone (där det var samma problem) eller via Firefox. På smartphonen fungerade inte visningshistoriken heller, men med Firefox fungerade den - men där gick det inte att casta till TV:n. Då sa de till mig att jag kan ju testa att använda Chrome istället för Firefox, där kan man ju casta - utöver att jag två mail tidigare hade sagt att det var i Chrome jag fick problem med visningshistoriken. När jag svarade att det var Chrome jag brukade använda där visningshistoriken inte fungerade fick jag till svar (igen) att testa rensa cacheminnet på Chrome...
 
Jag har tidvis också problem med HBOs spelare, och kontaktade dem om det så att de har koll på det. Först skrev dem att de visste att de hade problem med visningshistoriken och att jag skulle testa rensa cacheminnet på Chrome. När inte det funkade bad de mig att kolla via smartphone (där det var samma problem) eller via Firefox. På smartphonen fungerade inte visningshistoriken heller, men med Firefox fungerade den - men där gick det inte att casta till TV:n. Då sa de till mig att jag kan ju testa att använda Chrome istället för Firefox, där kan man ju casta - utöver att jag två mail tidigare hade sagt att det var i Chrome jag fick problem med visningshistoriken. När jag svarade att det var Chrome jag brukade använda där visningshistoriken inte fungerade fick jag till svar (igen) att testa rensa cacheminnet på Chrome...

Jag använder appen på surfplattan oftast. Visste inte man kunde kolla i en vanlig webbläsare, eller hur man rensar cacheminnet 😅
 

Liknande trådar

Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
900
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Jag var och kollade min syn idag och fick konstaterat att den försämrats och jag behöver glasögon. Optikern rekommenderade progressiva...
2
Svar
29
· Visningar
1 347
Senast: Motacilla
·
IT & mobiler Ni som inte har fiber eller liknande, vad har ni för bredbandslösning och hur fungerar den? Jag behöver kunna jobba hemifrån, med...
2
Svar
20
· Visningar
894
Senast: Angel
·
IT & mobiler Hjälp :-) Jag skulle behöva en laptop eller surfplatta bara för att kunna ta med mig på resor och streama film eller serier. Den ska...
Svar
7
· Visningar
532
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp