Jag har Telias stora paket och där ingår bl a HBO och väldigt mycket annat som jag inte ser på, som en massa sportkanaler. Jag ser helst dokumentärer och engelska deckare.
 
Vi har Netflix, HBO, Disney+ och Amazon Prime. Hade Viaplay tidigare men tittade inte tillräckligt för att det skulle vara lönt att ha kvar.
 
Har Netflix, Telia Play och HBO men hade skippat sistnämnda om det inte var ett delat konto, tittar mest på Netflix. Telia Play är bra för att se tv program, de har mycket kanaler och man kan streama gamla avsnitt. Brukar hyra och ibland köpa filmer på SF anytime också, tycker det är prisvärt och bra utbud, särskilt på barnfilm.
 
Jag har Telia Play (och också TV4 Play och SVT Play, men de är ju gratis) som enda TV-tjänst. Funkar bra för det mesta, tycker jag, och har de flesta kanaler som jag är intresserad av. Kostar 149 kr/månad, om jag inte minns helt tokigt....
 
Betalar för HBO, delar Netflix och Disney + (och har tydligen fortfarande viaplay, brorsan skulle egentligen säga upp det när vi skaffade Disney +).
Viaplay kollar jag aldrig på, för mycket filmer måste ä då hyras. Kollade på serier ibland (criminal minds och Grey's anatomy) men sen Disney + har lagt till Star så finns dom serierna där också.
Skulle jag bara ha tillgång till en tjänst vet jag inte vilken jag skulle välja. Förmodligen Hbo och Disney, men Netflix har mycket serier och stå upp komik som jag gärna kollar på.
 
Jag har Netflix och Spotify jämt. HBO intermittent beroende på utbud och intresse. Netflix är favoriten ändå, tycker de har bra serier och intressanta dokumentärer. Kollar dock minst lika mycket på SVT play och TV4.

Har tidigare haft viaplay, cmore och amazon prime i omgångar.
 
Viaplay har ganska mycket filmer. Amazon Prime har jättemycket äldre filmer, dock även stort utbud av C-filmer så man får bläddre igenom lite skit för att hitta guldkornen..
Nu när disney+ har fått sin nya kategori star har även de ganska mycket filmer.

Netflix är främst bra för serier.
Okej. Jag hade viaplay ett tag men var inte riktigt nöjd. Amazon tror jag inte är kompitabel med vår gamla tv. Så surt.
 
Vi har Netflix och Viaplay. Vi ser främst serier IOM att vi inte har jättemycket tid till sånt.
Men ibland ser vi någon film på ovan nämnda eller SF Anytime. Vi
 
Vi har
C-more - För att kunna titta på de vanligaste kanalerna live plus en del serier.
Viaplay - Tittar på serier, filmer och min sambo vill gärna se fotboll & formel 1
Disney + - Gillar deras utbud med gamla klassiska disney filmer och hel del bra dokumentärer.
Netflix - Tittar inte så ofta men i mellan åt.
Discovery + - Tittar på en del svenska serier där. Vi har premium för att slippa reklam och annat.
 
Har svtplay, kollar mest på dokumentär, arkeologi, natur, vetenskap och historia inriktning.

Tittade mycket på serier förr men blir så beroende av dom så försöker undvika.
 
Kör med ett familjeabonnemang (eller kalla det för släkt-) med Netflix. Farmor i norra Finland har sitt login, svärföräldrna på Åland har sitt och vi i Sverige ett eget.
Annars har det varit många provperioder av de flesta tjänster, inget som jag har känt för att prova längre tider.
C-more kommer nog att få bli permanent då jag vill kunna se linjär TV från de svenska kanalerna (kör gratis surf från Finland).
 
Jag har Spotify och Netflix. Ser på lite av varje, både serier och dokumentärer, och tycker att utbudet ändå är hyfsat. Spotify har jag främst för musiken, men jag lyssnar också på några poddar.
 
Disney+, men där kollar jag mest på Star-utbudet och Marvel, är inte så förtjust i Disney's egna filmer.

Netflix, är inte någon som kollar speciellt mycket på film, därför är Netflix perfekt.

HBO, har i omgångar men AVSKYR att de inte ens håller koll på vart man är någonstans (kan man ens spara favoriter eller "se senare?").

Svtplay är nog det jag kollat allra mest på!
 
Vilka streamingtjänster har ni ?
Och varför är just den bra ? Ska välja en, max två abonnemang och behöver lite vägvisning.


Växlar mellan netflix, hbo-nordic, viaplay, och amazon prime. Det beror på vilken serie jag vill se, men alla är ju smidiga på så sätt att jag bara startar igång prenumerationen och ser klart serien för att sedan avsluta prenumerationen igen. På så sätt kan jag hoppa runt mellan dem smidigt.

Det är ju svårt att säga vilken som är bäst, de jag använder fungerar ungefär likadant - bättre att du söker efter vilken tjänst som har många av den sorts serier/filmer som du är intresserad av?
 

Liknande trådar

Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
919
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Jag var och kollade min syn idag och fick konstaterat att den försämrats och jag behöver glasögon. Optikern rekommenderade progressiva...
2
Svar
29
· Visningar
1 357
Senast: Motacilla
·
IT & mobiler Ni som inte har fiber eller liknande, vad har ni för bredbandslösning och hur fungerar den? Jag behöver kunna jobba hemifrån, med...
2
Svar
20
· Visningar
898
Senast: Angel
·
Fritid Jag, sambon, och hunden vill hyra en stuga på en camping i typ mellersta Sverige, tänk typ max 40 mil från Nyköping men inte i några...
2
Svar
25
· Visningar
944
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp