Stripes till umesläp

L

lill_flesky

Ska köpa ett beg. umesläp, årsmodell -88. Det är helt vitt men det har funnits stripes på det. Iaf vill jag sätta dit nya stripes, någon som vet vart man kan få tag på det? Funderar också på att byta ut bakbommarna mot en lång och en kort bom, vart får man tag på sådanna bommar?
 
Om du vill ha orginal-stripes så bör du nog kontakta en återförsäljare till Ume-släpet, eller gå in på deras hemsida och kika.
Ume-släp
 
Vi tillverkade egna till vårt släp, färgmatchade med bilen... Gjorde dessutom en egen hästsymbol och lät en reklamfirma skära ut längder + symboler på bra plast för ändamålet.
Är jättenöjd!
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
879
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 634
Senast: MML
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: Crossline
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 587

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp