Strömsholm

MissOnly

Trådstartare
Hej alla ni som går på Strömsholms gymnasium ;) Vad var det för poäng för att komma in för er? (jag menar inte den med ridprov m.m för d som ska "utbildas" till elitryttare) Jag har sökt, men hittar ingenstans där det står vilka poäng som krävs! Har hört att de är rätt höga?
 
Sv: Strömsholm

Jag går inte där men läste någonstans att de ligger på ungefär 270
 
Sv: Strömsholm

:eek: oj då det var rätt mycket.. orkar inte räkna men det ligger väl på ett antal MVG !?
 
Sv: Strömsholm

Jag skulle ha kommit in på reservplats -03, då hade jag 235 p.

Tror snittet ligger betydligt högre nu, runt 270 som någon skrev innan. Det beror ju väldigt på vad alla andra som söker har för betyg, de tar ju in de 30 bästa betygen.
 
Sv: Strömsholm

ja då blev det som jag trodde.. IV ett år å plugga upp :D haha inte så kul. Men hellre det än att gå på nån lam dålig skola :crazy:
 
Sv: Strömsholm

det måste va typ MVG i alla ämnen eller nåt :crazy: . Jaja, då har man nåt att sträva efter :p
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 160
Senast: Bee
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 453
Senast: Hedinn
·
Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
641
Senast: Nordthor
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 529
Senast: Buongusto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp