'Stroppy Mare'

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Colombia_Girl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 112
C

Colombia_Girl

Någon som fodrat, fodrar med 'Stroppy Mare' ? Funkar det på hormonston?
Priser och vart man kan få tag i 'Stroppy Mare' ....

Hjälp!!! :confused: :) :bow:

Sv: 'Stroppy Mare'

Jag har provat den, men har ven provat Regulate. Av dessa två gav Regulate den bästa effekten, Stroppy Mare kunde man ana en viss effekt och damen blev lugnare. Men som sagt, aha upplevelsen fick vi med Regulate.

Skillnaden i dessa två känner jag inte till, för innehållsmässigt verkar det vara samma sak. Däremot kan det vara så att Regulate är kvalitetskontrollerad, och kanske innehåller örter av bättre kvalite därav den enorma skillnaden.

Åhh va kul att höra att det verkligen funkar.. Hur mycket ger man per dag? hur mycket kostar produkterna?

Har använt stroppy mare på en av mina. Det tog inte bort alla egenheterna men "kapade topparna" :smirk: så att det liksom mera jämnstruligt :angel: . Vi köpte det i haninge, tror det hette någonting med ryttarboden, o var väl inte jättebilligt. Damen i fråga som åt det var lite kinkig med maten o eftersom örterna luktade lite anorlunda så var det ett litet bestyr att få i henne daxdosen. Det stod på hinken hur mycket som rekomenderades. Hoppas det funkar på din dam.

hur menar du när du säger kapade topparna.. hur var ditt sto i humör och allmäntillstånd?
Min är som ett Monster just nu..:o

Liknande trådar

Foder & Strö Min ponny skulle behöva få i sig munkpeppar eller liknande för sin brunst. Grejen är att hon är kräsen. Försökte med NAF Oestress idag...
Svar
16
· Visningar
881
Senast: Leeelot
·
Foder & Strö Har för första gången en häst där man måste vara lite betänksam kring i vilken form man ger foder. Hon har en djup tandficka och...
Svar
14
· Visningar
690
Senast: WildHorse
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 344
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Min man var ut för en allvarlig olycka på jobbet i mars, han förlorade alla tår på en fot, knäckte fotleden, spräckte en kota i ryggen... 2
Svar
20
· Visningar
1 822
Senast: Snowball
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Tandfen utan kontanter

Hund, Katt, Andra Djur