Bukefalos 28 år!

Strul med hyresvärd, vad gäller?

Jag säger också lycka till :). Har för övrigt jättesvårt att se om det är ett seriöst bostadsbolag/hyresvärd att de skulle göra så utan att ha någon form av lösning på situationen, speciellt inte eftersom du redan är kund hos dem. Jag kan köpa att de vill ha hyra en vecka innan men jag köper inte att de inte skulle höra av sig och låta er ändå få första tjing i så fall om de redan har gett sitt ord till dig att din dotter ska få den.
 
Jodå, den lägenheten som vi tittade på är uthyrd, av misstag egentligen men nu har dom tack gode gudrun två andra som är aktuella som vi ska titta på. Exakt hur det här gick till vet jag inte men det var hur som inte meningen. Fortsättning följer helt enkelt.
 
Jodå, den lägenheten som vi tittade på är uthyrd, av misstag egentligen men nu har dom tack gode gudrun två andra som är aktuella som vi ska titta på. Exakt hur det här gick till vet jag inte men det var hur som inte meningen. Fortsättning följer helt enkelt.
Bra! Håller tummarna för att någon av dem ska passa.
 
Och fortsättningen lyder...?
*nyfiken*


Veckan har varit fullt upp, till det bättre. Hämtade dotter med äkta hälft (ja hon gifte sig i Japan) på Arlanda i söndags, skrev kontrakt på en trerummare i måndags, flyttade saker tisdag och onsdag. Nu är nästan alla saker på plats. Och jag börjar återgå till normaltillstånd, med en aning värk i kroppen av något märkligt skäl. Tack för hjälpen :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Det här är ett "jag har aldrig varit såhär arg i hela mitt liv så jag måste skriva av mig"-inlägg. Long story kind of short: I början...
Svar
9
· Visningar
2 197
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Hittade en gammal tråd jag skrivit, om strulet mellan mig och Li's pappa. Jag fick många fina råd av er och tänkte uppdatera er i hur...
Svar
4
· Visningar
1 358

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp