strykkappor i neoprene!!

suisyola

Trådstartare
Behöver strykkappor till pållen i hagen,har alltid avänt eskadrons (men dom ligger hemma hos mamma ngstans) men nu är ekonomin skrall...så nu behöver jag tips på några andra BRA men billigare...inte hööks equiguard lr vad dom heter (uruselpassform)

Sv: strykkappor i neoprene!!

så heter det kanske,källquist *antecknar*

kan tillläga att hästen har smala ben (fullblod)

Källquist är ganska likvärdiga eskadron fast kardborren ger med sig ganska fort.
Annars tycker jag nästan bättre om senskydd att ha i hagen, sitter bättre.

Börjes billiga är kanon!

Har haft mina i massor av år, fortfarande lika fina.

Thera skrev:
Börjes billiga är kanon!

Har haft mina i massor av år, fortfarande lika fina.

Håller fullkomligt med! Mina börjes är lika slitna som kompisens källquists, vi har haft dom ungefär lika länge..

Liknande trådar

Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
925
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 777
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 158
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka