Studentlåt!

Isituss

Trådstartare
Tar studenten om en månad nu, och vi i klassen måste alltså enas om en låt att springa ut till. Personligen vill jag ha Håkan Hellströms ramlar, men det vill ingen annan :p Egentligen vill vi alla ha journeys don't stop believing, men eftersom den är rätt så lugn så passar inte den.

Så - har bukefalos några tips? Har googlat en massa, men hittar verkligen inte någon bra låt :( "Enda" kravet är house, med bra drag och i alla fall lite anknytning till studenten. Lätt som en plätt va? ;)
 
Tar studenten om en månad nu, och vi i klassen måste alltså enas om en låt att springa ut till. Personligen vill jag ha Håkan Hellströms ramlar, men det vill ingen annan :p Egentligen vill vi alla ha journeys don't stop believing, men eftersom den är rätt så lugn så passar inte den.

Så - har bukefalos några tips? Har googlat en massa, men hittar verkligen inte någon bra låt :( "Enda" kravet är house, med bra drag och i alla fall lite anknytning till studenten. Lätt som en plätt va? ;)



How let the dogs out, den sprang jag ut till på min student! haha stört skön ju! sök på youtube --->
Who Let The Dogs Out (official dance Remix)
 
Haha, shit vad skön! Tror dock inte att den kommer godtas av klassen, den är lite för lugn tempomässigt...
 
Inte alls house, men Alice Coopers låt School's Out borde väl kunna passa ganska bra? Säkert välanvänd i sammanhanget, men ändå.
 
Det är över nu med Gyllene tider? Kanske också är lite för lugn och texten handlar ju om annat egentligen, men jag lyssnade iaf massor på den innan jag tog studenten :p
 
Vi kommer springa ut till Run the World eller The Final Countdown. Inte bestämt vilken än, vi har iaf skalat ner det till bara 2 låtar.
Tog ett tag att bestämma och rektorn var beredd att ringa in FNs fredsmäklare :angel:
 
I want to break free, tror det är Queen som gjort den? Det var många som körde den när vi gick ut. Vi ville egentligen ha We are looking for freedom med David Hasselhoff (vår klass hade någon form av crush på honom), men det blev aldrig av. Kanske inte den genre ni tänkt er kanske, visserligen.
 
Jag har aldrig fattat det där med att springa ut till en låt, hur "gör" man?
När (och där) jag tog studenten blev man helt enkelt "utsparkad" till publikens jubel och applåder, haha.
Det jag däremot minns väldigt bra är att när vi alla studenter stod inne i skolan och väntade på att få komma ut var det fullt partydrag där inne till Rap Das Armas och Black Eyed Peas - I Gotta Feeling :love:

Herregud, det var 2009, när blev jag så gammal?
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 976
Senast: Hedinn
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
2
Svar
25
· Visningar
620
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 663
Senast: co-SMAD4
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 281

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp