Studsmatteolycka - kolla upp?

Madick

Trådstartare
Igår lyckades 6 åringen landa fel på studsmattan hos en kompis och "knäckte" till ryggen, ungefär på mitten. Ont idag också såklart, jag går själv med ond rygg efter jag tömde ur grässamlaren på ett ytterst klantigt sätt, och jag tycker det ser ungefär likadant ut rörelsemässigt.

Det är alltid lång kö till husläkaren så innan jag sätter mig i kön (de har ju inte öppnat än) tänkte jag rådgöra med allvetande Buke - är det något man behöver gå till läkare med tro?
 
Sv: Studsmatteolycka - kolla upp?

Otroligt, de har bytt system till husläkaren. Fick knappa in personnummer och telefonnummer och så sa de att de ringer upp 8.15. Jag kan jobba vidare och behöver inte sitta i kö!!
 
Sv: Studsmatteolycka - kolla upp?

Vi behövde inte komma in. Alvedonkur så det inte blev spänningar på andra ställen. Om det håller i sig eller ökar skulle jag höra av mig igen.
 
Sv: Studsmatteolycka - kolla upp?

Otroligt, de har bytt system till husläkaren. Fick knappa in personnummer och telefonnummer och så sa de att de ringer upp 8.15. Jag kan jobba vidare och behöver inte sitta i kö!!

Och jag hatar att man inte kommer fram direkt nu för tiden :p

Hoppas det släpper i ryggen nu!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Är detta ens möjligt? Min pv var med i en arbetsplatsolycka för 11 år sedan och var tvungen att sluta efter olyckan pga posttraumatisk...
Svar
10
· Visningar
1 225
Senast: Vallmo
·
Hästvård Varning.. Bilder längst ner som kanske kan vara äckliga/obehagliga för någon? Skitlångt.. Jag behöver mest skriva av mig men har även...
2
Svar
28
· Visningar
13 619
Senast: Summerwind
·
Hästmänniskan Denna gång valde jag att inte vara anonym, känns bäst så. Visa vem jag är. 2007 är ett år jag helt vill ska falla i glömska. Ett år...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 921

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp