Bukefalos 28 år!

Stulna leksaker är alltid roligast

trodde bara att det var min vovve som var galen i den där jollybollen :D... min fullkomligt :love:älskar :love: att tugga på den... särskilt när han inte får :devil:...
 
Vi får väl köpa en ny lekboll till unghästarna, har inte hjärta att ta ifrån honom den. Han tycker hästarnas boll är den roligaste leksak han någonsin haft. Bär t.o.m. med sig den på långa promenader i skogen :D.
 
Vilken liten söötnos voffe du hade då!! Vilken busis. Hade ingen aning om att hästar gillade att leka med bollar.. Hur gör dom när dom leker med den? *nyfiken okunnig*
 
Jodå, unghästarna och en av de äldre gillar att slänga runt med bollen. Dom leker ungefär som hunden med den. En av unghästarna bär dessutom gärna runt på pinnar :D.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 617
Senast: Roheryn
·
Utrustning Behöver få lite tankar från er andra. Har haft min häst i några år nu, varje vinter får han mindre slav/små sår på haserna (har varierat...
Svar
3
· Visningar
296
Senast: sweep
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 255
Senast: nullo-modo
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 249
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp