Stygnen har gått upp

Lyan

Trådstartare
Hoppas någon har ett snabbt svar. Gjorde en titthålsoperation i tisdags där de sydde fyra stygn under naveln. Nu har två av stygnen gått upp! Måste jag göra något åt det eller det är ingen fara? De sa att de skulle sitta i två veckor

Sv: Stygnen har gått upp

Glipar det och ser rött och läskigt ut så behöver du ta dig till vårdcentralen. Sitter kanterna ihop och det ser fint ut så kan du ta det lugnt.

Telefonfobi.

Men har fått svar nu att det ska inte vara någon fara eftersom det håller ihop så har satt på plåster och så får jag hålla mig stilla några dagar

Tack. Fick samma svar från annat håll också, det ser fint ut och de sitter ihop så har satt på plåster så får jag hålla mig stilla några dagar

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu är jag lite förvirrad och klockan är sen men jag hoppas någon kan svara här ikväll. Jag ska operera foten i morgon och har fått köpa... 2
Svar
21
· Visningar
1 013
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Längesen jag var inloggad här, men nu behöver jag höra från kunniga hundmänniskor. Min 11-åriga hund fick för två veckor sedan dra ut...
Svar
3
· Visningar
860
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 306
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla... 2
Svar
24
· Visningar
2 144
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet