JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Styrelsen i fältrittklubben fick inte ansvarsfrihet
Bukefalos 30 år!
Moderator
Summering av året
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Startad av Magiana
30 Dec 2016
Svar: 0
Visningar: 2 574
Dagbok
Många järn i elden
Dagbok Det tog ungefär 2 månader innan jag kom ur min overklighetsbubbla och återvände till verkligheten, den där verkligheten där hur många...
Startad av Magiana
28 Maj 2016
Visningar: 737
Dagbok
Ny styrelse hos STORK
Hästnyheter Nyligen räddades Storvik-Ovansjö Ridklubb, STORK, från konkurs. En revisionsrapport visade att klubbens ekonomi var amatörmässigt...
Startad av Gunnar
26 Feb 2013
Visningar: 714
Hästnyheter
Käcka ord
Dagbok Härom dagen var det en av mina kompisar som la upp ett sånt där käckt citat på Facebook. Det stod:
Det enklaste sättet att bli lycklig...
Startad av Magiana
7 Feb 2015
Visningar: 489
Dagbok
Hönstråden del III
Lantbruksdjur Jag har en blommehöna med så mycket hätta att jag behöver klippa för att hon skall se något. Har även en tupp med mycket hätta och några...
Babe
33 minuter sedan
Svar: 247
Visningar: 13 956
Djur
Lämplig kattras?
Övr. Katt Det var tråkigt, vi får in alla möjliga katter och de får gärna bli utekatter sålänge man bor lämpligt.
Tiger tok
Idag kl 22:26
Svar: 20
Visningar: 623
Katt
Horseware ponny
Utrustning Och här vid min hand är där frambenet börjar på henne, alltså under bringan. Hade varit rädd hon gjorde en kullerbytta i sina zoomies...
the_connemara
8 minuter sedan
Den stora tråden om hovar!
Hästvård Försökte fota ikväll igen. Tycker att sprickan är rätt oförändrad, men nu har också lersäsongen börjat. Tyvärr har det grävts i hagen...
Habina
Idag kl 22:34
Svar: 351
Visningar: 19 698
Vård