Bukefalos 28 år!

*suck* Jag ger upp

Sv: *suck* Jag ger upp

det du menar är att ge en hormon spruta, det KAN hjälpa , men inte lika bra som en kastrering.
 
Sv: *suck* Jag ger upp

Hur kan det då komma sig att min hund blev lugn och harmonisk genom spruta men när vi kastrerade honom så hände ingenting.

Hundar är individer och alla reagerar olika.
Många hundar har inte det problemet med aggression som en kastrering kan trubba av , utan aggression av andra orsaker
 
Sv: *suck* Jag ger upp

vart läste du att ja skrivet att det inte hjälper på någon hund?
Det kan hjälpa skrev ja, hur det kan komma sig? Ja du du skrev det själv "alla hundar är olika och reagerar på olika sätt"
 
Sv: *suck* Jag ger upp

det du menar är att ge en hormon spruta, det KAN hjälpa , men inte lika bra som en kastrering

Denna mening tar jag som att sprutan KAN fungera men att den INTE är lika bra som en kastrering.
 
Sv: *suck* Jag ger upp

oftast inte lika effektiv som en kastrering. Tydligt nog?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 325
Senast: Hermelin
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 259
Senast: Migo
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 834
Senast: manda
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 048
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp