Sv: Suck !!!

ja man kan verkligen skrämma upp sig själv med all läsning om diverse åkommor/komplikationer, som finns tillgänglig på nätet.

Skoja inte :eek: Jag borde definitivt ha internetförbud. Jag läser om alla som förlorat barn såhär mot slutet och gråter mig till vätskebrist och är jätterädd. Typiskt korkat :crazy: men det är väl sånt man gör när man har för mycket tid att tänka på. Att aktivera kroppen brukar ju hjälpa men jaja ...
 
Sv: Suck !!!

Det är hemskt!
Ska in i morgon igen.
Får se vad dem säger då.
Inte kan man få en vettig tid heller.
8.15 på morgon:crazy:
Måste dem ge tider så tidigt när dem vet att
vi har långt att åka?
 
Sv: Suck !!!

Dem har pratat om det.
Bestämt att så blir det, sedan ångrat sig och bestämt att vänta.
Så dem velar bara fram och tillbaka
 
Sv: Suck !!!

Åh får jag instämma :(
5 veckor kvar, har varit 'kryckburen' pga foglossning sen OKTOBER och heltidssjukskriven sen mitten på januari.
Ska träffa en läkare idag, men jag vet inte ... vill inte äta smärtstillande/sömnmedel för att jag är orolig för bebisen (oavsett vad de säger - tänk OM det händer ngt, då kommer jag oroa mig för att det är mitt fel ... ). Att få bli igångsatt tidigare är ju också en möjlighet, men det verkar ju så himla läskigt och det är kanske också riskfyllt för bebisen. Så vad gör man? Vet ju inte ens vad jag VILL så vad ska jag säga till läkaren :(

Jag fick konstaterat svår foglossning på alla 3 fogarna + ischias + en inflammation i höftleden ... så jag FÅR sättas igång om jag vill, men enligt doktorn slutar 50% i alla igångsättningar av omogen tapp + förstagångsföderskor i akutsnitt, och jag kände att rädslan för det var värre än rädslan för att ha skitont i 5 veckor till. Så jag biter väl ihop till BF (15e april) och har det inte hänt något DÅ så får jag omvärdera.

Fick naturligtvis smärtstillande och sömntabletter, men har inga planer på att hämta ut dem. Skulle inte våga ta nåt ändå.

Så egentligen är allt oförändrat :(

Så nu får vi peppa varandra! Och ge lite tips på hur man fördriver tiden utan att vara helt rörlig mottages GÄRNA!
 
Sv: Suck !!!

Jag fick konstaterat svår foglossning på alla 3 fogarna + ischias + en inflammation i höftleden ... så jag FÅR sättas igång om jag vill, men enligt doktorn slutar 50% i alla igångsättningar av omogen tapp + förstagångsföderskor i akutsnitt, och jag kände att rädslan för det var värre än rädslan för att ha skitont i 5 veckor till. Så jag biter väl ihop till BF (15e april) och har det inte hänt något DÅ så får jag omvärdera.

Fick naturligtvis smärtstillande och sömntabletter, men har inga planer på att hämta ut dem. Skulle inte våga ta nåt ändå.

Så egentligen är allt oförändrat :(

Så nu får vi peppa varandra! Och ge lite tips på hur man fördriver tiden utan att vara helt rörlig mottages GÄRNA!

Usch vad jobbigt för dig...
Var själv uppe på förlossningen idag pga klådan, levervärdena var halvtaskiga (men inte jättedåliga), så jag blir igångsatt på lördag kl 7.30 :angel: Får väl vara glad att min tapp är supermjuk och näst intill utlpånad.. läkaren hinnsvepte mig också, så det KANSKE går igång av sig självt om vi har tur..

Har fått klåddämpande tabletter och liniment med mig hem sålänge.

Tips: TV! Ladda ner sjukt bra tvserier och plöj igenom säsong efter säsong.. det har jag gjort.. *peppa* :bump::bump::bump:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 231
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 947
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 709
Senast: Kilauea
·
Gravid - 1år Min första graviditet rivstartade med fruktansvärt illamående, var i princip sängliggandes i tre månader och mådde så otroligt dåligt...
Svar
9
· Visningar
2 378
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp