Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Söker efter bilder på hovar skodda med hela sulor, bilden ska vara på undersidan av hoven alltså.. Är nyfiken på att se hur sulan sitter, hur ska en hel sula sitta när den är pålagd på rätt sätt?
Hej
Har tyvärr ingen bild underifrån, men bakifrån och från sidan.
Under ser man inte så mycket.
Hovis formade skon efter hoven först och sedan tog han en penna och ritade av skon på sulan och formade sulan efter skon. Den raka biten var i llinje med slutet av skons trakt. Jag hade tjocka plastsulor (hårda) med filt på ena sidan. (hovis ville lägga på sådana eftersom att ena hoven hade 2 utläkta hovbölder som troligtvis uppkommit av tryck utifrån, (ridning på grusfäg med stenar)).
Kropp & Själ
Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
Trädgård & Växter Fått tanken på plats
Imorgon ska vi sätta upp en överföring från tunnan på hörnet till tanken. Har inte grejer hemma att göra det idag...
Lantbruksdjur Jag brukar ha en stor plastlåda som jag fyller på med 1 del korn, 1 del havre, 1/2 del vete, 1/4 majs och en 1/4 del ärtor. Skjusterar...