Sun City Roundup 2009

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Texaz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 59
  • Visningar Visningar 3 720
Sv: Sun City Roundup 2009

Oj! Missade att du skulle sitta på en häst. Vad intressant, får ta med mig kameran när jag står i Gaten och ta några bra bilder. Kanske skulle vi ha bilder på styrelsemedlemmar på en viss hemsida....hmmmm. En bra ide:)?
Ses på fredag.

Haha, ja intressant är nog rätta ordet!!!!!:D

Ser det som tävlingsrutin för både mig och hästen....Saknades helt enkelt lag i WA, vad gör man inte för WRAS?????:p

Någon som vet hur man får tag på ett schema över vilka klasser som går när och som är förståligt även för en som inte kan något? :)

Se så jag ska hjälpa dig...klicka in på Sun Citys hemsida..sen klickar du in på Sun City Rund Up ..där kan du läsa om helgens program , publik info mm..du förstår Lenita har lite möe i huvet jusst nu o sorterar en massa rosetter ;)

Se så jag ska hjälpa dig...klicka in på Sun Citys hemsida..sen klickar du in på Sun City Rund Up ..där kan du läsa om helgens program , publik info mm..du förstår Lenita har lite möe i huvet jusst nu o sorterar en massa rosetter ;)

Plus att hon sitter här lite lätt hysterisk och väntar på en försenad annons från en sponsor så hon kan åka in till tryckeriet och få programeländet tryckt.......:crazy:

Ska Erik tävla??? Eller bara vara ögonfägnad åt flickorna????;) Skojar bara! Har inte sett dig ute på ett tag!!!!

självklart ska här tävlas ;) två hästar tom. :D
nej, men har inte varit så mkt stort i år heller, har ju blivit gammal och måste jobba nu för tiden också vettu ;)haha

Lenita: okej, tänkte att du kanske hade lånat den gule ;)

OKI!!!!

Vi nollade oss som förväntat, trailen var NÄSTAN katastrof :eek:då min lilla prins vägrade stå still, vägrade fatta galopp och ja, ni förstår...... Annars var banan sån att dte BORDE ha kunnat fungera. Nåja, jag är ju här för att träna och WR gick något bättre, visste ju att galoppen var körd men red hela programmet, tyvärr fick jag inga poäng alls efter galoppen, hade trott att jag skulle få se nåt på backen som kändes bra, men icke. :mad:

Nöjd iaf, hästen stressar upp sig men jag är lugn, alltid en början! Ser inte framemot att rida imorrn men ska göra det iaf.:)

Med lite träning så kan det nog bli skapligt, men nu bara går vi in och gör vårt sen ut igen, räcker bra det!!!:D

Annars är det kul, bra standard på ekipagen, bättre FR än på Chappen, många roliga människor och ett boende som inte lämnar något att önska!!!!:love:

Klasserna slutar nog om ett par timmar, så gott om tid att grilla:d

Fler rapporter kommer nog!!!!:D

OKI!!!!

Vi nollade oss som förväntat, trailen var NÄSTAN katastrof :eek:då min lilla prins vägrade stå still, vägrade fatta galopp och ja, ni förstår...... Annars var banan sån att dte BORDE ha kunnat fungera. Nåja, jag är ju här för att träna och WR gick något bättre, visste ju att galoppen var körd men red hela programmet, tyvärr fick jag inga poäng alls efter galoppen, hade trott att jag skulle få se nåt på backen som kändes bra, men icke. :mad:

Nöjd iaf, hästen stressar upp sig men jag är lugn, alltid en början! Ser inte framemot att rida imorrn men ska göra det iaf.:)

Med lite träning så kan det nog bli skapligt, men nu bara går vi in och gör vårt sen ut igen, räcker bra det!!!:D

Annars är det kul, bra standard på ekipagen, bättre FR än på Chappen, många roliga människor och ett boende som inte lämnar något att önska!!!!:love:

Klasserna slutar nog om ett par timmar, så gott om tid att grilla:d

Fler rapporter kommer nog!!!!:D

Gôtt mos Tex!! Du låter nöjd och det är ju jättebra:laugh:!

Hoppas ni har bättre väder än vad vi har här nere. Himlen öppnar sig mellan varven och där emellan regnar det som vanligt...

FANNY!!!!:love::love::love:

Tja, verkar som om det vädret är på väg hitåt!!!:eek: Hoppas vi hinner grilla först bara!!!

Ja jag är nöjd, ännu mer nöjd nu när jag troligen fixat så att jag slipper rida imorgon:D, kan då bara flyta runt i godan ro med hästen, känns dumt att pressa mer!

Träffat Erik och Lenita, skoj!!!! Nu blir det vin och......who knows!!!!:D

hann tyvärr inte komma , har varit i Stockholm o slappat , ätit gott o slösat en massa pengar , bra att du ändå är nöjd Texas o har hafft det kul under helgen ..du såg inte dotra där kanske med en glad vovve :p

Senast ändrad av en moderator:

Ser det som tävlingsrutin för både mig och hästen....Saknades helt enkelt lag i WA, vad gör man inte för WRAS?????:p

WRAS ska vara glada att dom har sådana eldsjälar som dig, Lenita och andra som kämpar på och inte ger upp, på alla fronter! :bow:

TACK!!!:laugh:

Ja jag tror att dom som såg oss undrade vad vi hade där att göra men som sagt, det ger oss rutin och laget kunde tävla!

Idag avstod jag då det kom ner två tävlingssugna tjejer och laget kunde gå ändå. Istället red vi runt på området, satt och tränade lite i ridhuset och jodå, idag satt galoppfattningarna minsann!!! Nå han är lite varannandagare och sen red nog jag mer avslappnat....

NÖJD är jag iaf, fast nästa år kommer vi för att spöa värmlänningarna!!!!:devil:

Och Annelisan, jag MISSADE dotra din, hade varit skoj att få se Trenter!!!!!:love:

Det låter som att ni har haft en bra helg i alal fall, och jag håller med Wranglan, ni behövs verkligen inom WRAS och jag är så glad att ni orkar kämpa på :)

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 640
Senast: Lady_S
·
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
8 051
Senast: Emuliiaa
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 873
Senast: Ceta
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt... 2 3
Svar
55
· Visningar
5 024

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka