Sun City Roundup 2009

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Texaz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 59
  • Visningar Visningar 3 720
Sv: Sun City Roundup 2009

vi kanske har kommit från ämnet bara liiiite... haha

Definitivt inte...förresten hur ska vi kunna få nåt skrivet här om vi inte hoppar runt lite i ämnena när ingen annan verkar intresessera sig för vad som händer här.... :p

Definitivt inte...förresten hur ska vi kunna få nåt skrivet här om vi inte hoppar runt lite i ämnena när ingen annan verkar intresessera sig för vad som händer här.... :p

precis ! det blev väldigt dött i denna tråd... :(

Nu har jag nog irrat bort mig, så långt från hemmabana jag är.... Jag är inte westernryttare, men hur gick det för Israelsson och Gizmo i Karlstad?

Jasså du känner dom du... :D
Han tävlar ju för vår klubb plus att han var med och planerade tävlingen.. ;)

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 640
Senast: Lady_S
·
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
8 042
Senast: Emuliiaa
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 873
Senast: Ceta
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt... 2 3
Svar
55
· Visningar
5 024

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka