Sunne 14:e juni???

• Western
  • Trådstartare Trådstartare ainavi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 1 639
Sv: Sunne 14:e juni???

Kickar han och det är en vettig domare så blir du i så fall inkallad från spåret och får ställa dig i mitten.

Kickar han och det är en vettig domare så blir du i så fall inkallad från spåret och får ställa dig i mitten.

Okej...han kickar ju inte mot hästarna med flit utan bara kickar,och om det är någon i närheten så är det inte bra.

Antar att man blir diskad då?

Risken är överhängande, ja.
Du kan ju sätta en röd rosett i svansen på honom så borde förhoppningsvis folk ha såpass vett att de håller sig på avstånd.

Risken är överhängande, ja.
Du kan ju sätta en röd rosett i svansen på honom så borde förhoppningsvis folk ha såpass vett att de håller sig på avstånd.

Jaja...det är erfarenheten för båda som jag mest är ute efter.Men man vill ju inte skämma ut sig heller :(.Men det är klart,jag kan ju sätta en röd rosett så får väl de andra försöka se upp.

Jaja...det blir som det blir..nu har jag i alla fall anmält mig till nästa deltävling så får det gå som det går.

Det är lätt att hitta, står skyltat ridskola mitt i Uddeholm mot Stjärnsfors, sen så går det inte att missa.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 866
Senast: Nepenthe
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 139
Senast: starcraft
·
Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 810
Senast: Dentaku
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 276
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka