Super Mario Galaxy 2

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare coookie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 311
C

coookie

Är det någon som spelar det? - till wii?

Har en fråga, när man är spelar på en värld så finns det ibland nya spel, där stjärnan har ett frågetecken i mitten.. Vad betyder det? Och hur spelar jag ett av de spelen?

Sv: Super Mario Galaxy 2

Är det någon som spelar det? - till wii?

Har en fråga, när man är spelar på en värld så finns det ibland nya spel, där stjärnan har ett frågetecken i mitten.. Vad betyder det? Och hur spelar jag ett av de spelen?

De är gömda på ställen i banan de finns där hela tiden men man ser inte frågetecknet förrän man fått alla "normala" stjärnor.

Sv: Super Mario Galaxy 2

Åh jag älskar såna här spel!
Frågetecknena är som sagt extrastjärnor, ibland finns det fler som kommer fram allteftersom spelet håller på. Endast de galaxer med en liten krona bredvid är 'klara', resten har fler godbitar :d

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 632
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
17 240
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 616
Senast: Gabby_Ossi
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
189
· Visningar
26 006
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka