Superbroccolin

Gammeln

Trådstartare
Kommer ni att köpa den eller gör ni redan det? Den innehåller två till tre gånger så mycket av det ämnet glucoraphanin vilket är bra mot hjärt-kärlsjukdomar

Jag säljer den i min butik, om det är Beneforté du tänker på, och den säljer lika bra som den vanliga, när prisbilden är låg/samma som den vanliga.
När priset är högre är det väldigt få som väljer den, kanske var tionde kund uppskattningsvis :)

Själv gör jag som resten av mina kunder, köper den när priset är bra, men jag är ingen storkonsument av broccoli heller.

Liknande trådar

Relationer Helt oväntat fick mitt unga vuxna barn diabetes typ 1. Det är inget vi har 'i familjen' så utöver att det kom som en överraskning så...
Svar
5
· Visningar
903
Senast: tanten
·
Mat Jag har under många, många år haft problem med magen och prövat den ena dieten efter den andra. Nu verkar det som att det äntligen är... 2
Svar
35
· Visningar
2 192
Senast: Keb71
·
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 396
Senast: Hermelin
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
705
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka