Superduperenkla cupcakes

Sv: Superduperenkla cupcakes

Formarna är nog bra men till just detta hade det varit bättre med vanliga formar. Jag hade dock bara låga formar hemma så jag valde ändå att göra såhär.

Tack så mycket :bow:

Dottern fick välja så det blev vintermönstrat strössel. Jag är ingen stjärna på att dekorera och dessutom hade jag börjat få lite bråttom så resultatet blev väl inte suveränt direkt :p (Men väldigt goda! Åtminstone tyckte jag, dottern och min vad-det-nu-är det :D )

1458449_10152336165121102_1242817986_n.jpg

Helt OT och säkert lite märkligt... men en ny bekant på Facebook la upp en cupcake bild på FB och det är verkligen inte du ... men det var hennes syrra som lagt upp bilden och då tänkte jag genast "kan det ha varit hon på buke" haha men dina cupcakes var lite annorlunda :)

Haha, tack :D Helt vanligt strössel i Winter-stil. Har massor av sorter, gillar att ha strössel på min glass :d

Tack så mycket! :bow:

Liknande trådar

Mat I mitt yrke blir jag ofta bjuden på framförallt fikabröd, men även mat av olika slag. Jag hälsar ofta på hemma hos människor och i stort... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 061
Senast: MiaMia
·
Trädgård & Växter Eftersom mitt vedskjyve rasade förra vintern och den erbarmligt idiotiska stadsplaneringen i byhåla gör att jag inte får bygga ett...
Svar
9
· Visningar
510
Senast: Scata
·
Träning Vi har ett problem som jag tänkte kolla om någon har tips på om detta går att lösa. Vi har en äldre ponny på 24 år som rids ca 3 dagar i...
Svar
2
· Visningar
370
Senast: Cattis_E
·
R
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 115
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka