Superläckert regntäcke

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Jennie73
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 1 423
J

Jennie73

Var bara tvungen att visa vilket läckert regntäcke jag köpt till min foderhäst.:banana: (om jag nu lyckas få med en bild, det verkar lite krångligt:confused: )

nyttacke.jpg
Eftersom jag älskar lila och liknande färger kunde jag inte motstå detta när jag såg det. (köpte det översta)
Ha det gott!

Sv: Superläckert regntäcke

Hur kunde det bli så? Varför kom inte bilden med? Vad gjorde jag för fel? Jag klickade på infoga bild, sedan skrev jag in adressen till bilden som skulle med. Någon som vet hur jag ska göra?

tyvärr funkar det inte... Försök igen!!! *nyfiken*

vet inte... var köpte du det? Är det en internetsida så kan du ju ange artikelnumret så kan vi gå in och titta!

Njääe.
Inte direkt i min smak.
Färgkombinationerna var bara fula :crazy:

Sv: Nytt försök "superläckert täcke"

Om du förhandsgranskar inlägget så ser du om det fungerar...
Har lagt in bilden i ditt gamla inlägg...

//MVH Mustang

Sv: Nytt försök "superläckert täcke"

Skit oxå, jag får nog läsa på lite med, men "Mustang" lyckades få med en bild på det. Tack för hjälpen. Hästen som ska ha täcket är nästan svart, så jag tror att det blir kanon. Som tur är tycker inte alla om samma färger, hur skulle det se ut om alla hästar gick omkring i samma färger! Färgerna passade riktigt bra ihop, det var lila och vinrött.

Jag tyckte det översta var supersnyggt :) Kommer bli jätteläckert på en mörk häst!

Jag har en bekant som har det översta täcket, måste säga att det var skitsnyggt i verkligheten! :love: Funkar det bra?

Det översta täcket var ju bara för :love: ...

Halloj!
Köpte täcket på www.ridutrustning.se, det kostade 749:-(rea) när jag köpte det. Men nu kostar det 899:-
Jag har faktiskt inte provat det ännu. Ska ha det till min foderhäst som jag inte får hem ännu. Tycker det är så kul att börja köpa saker till hästen nu så jag kunde inte motså detta! :angel: Det känns som det blir lite billigare om man köper lite i taget och inte alla täcken och annat på en gång.:idea:

Ha det gott!;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag köpte en duschkräm från Rituals häromveckan och provade den första gången i onsdags, luktar gott och allt var okej. Men sedan...
Svar
15
· Visningar
610
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
1 041
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 280
Senast: Iamia
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 551
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II
  • Diskbråck