”Superstoets segertåg var tydligen ingen engångsföreteelse”

En anledning är nog att embryotransfer nu är möjligt. Förr var det säkert så att man inte ansåg det lika lönt att lägga ner tid, energi och pengar på att utbilda och tävla stona upp till världstoppen eftersom man ville ta föl på de bästa. Nu kan man både tävla ett sto och ta föl på det tack vare embryotransfer och då tas fler av de bästa stona upp i klasserna och upp i världstoppen.

En anledning är nog att embryotransfer nu är möjligt. Förr var det säkert så att man inte ansåg det lika lönt att lägga ner tid, energi och pengar på att utbilda och tävla stona upp till världstoppen eftersom man ville ta föl på de bästa. Nu kan man både tävla ett sto och ta föl på det tack vare embryotransfer och då tas fler av de bästa stona upp i klasserna och upp i världstoppen.

Samt det som tas upp att i dressyren ville man inte ha ston förr i tiden.

Liknande trådar

F
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Rubriken är en återkommande replik under terapisamtalen. Jag vill bara få vara. Bara få vara, utan prestationsångest och krav. Jag vill... 2
Svar
27
· Visningar
2 509
Senast: Fruentimber
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte... 2 3
Svar
49
· Visningar
12 982
Senast: Saeta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag måste skriva av mig lite, och kanske kunna få lite goda råd. Varning för långt och troligtvis rörigt inlägg. Det har varit jävligt... 2 3
Svar
44
· Visningar
10 716
Senast: Hyacinth
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt så får jag alltid en relation med en väg jag måste åka ofta. Det är som att jag lär känna vägen på ett mer personligt... 2
Svar
29
· Visningar
4 584
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V