Surfplatta i Julklapp!

Kicki_83

Trådstartare
Tänkte ge mina föräldrar en surfplatta i Julklapp. Men tänkte höra med er vilka är bra och värt sitt pris?

Kan ingenting själv om surfplattor har nog inte ens sett en förutom i butik. Men min kära mor och far surfar mest på facebook och letar musik på you tube...så vilken platta skulle ni rekommendera till dom?

Sv: Surfplatta i Julklapp!

Jag tänkte ge varsin till mina syskonbarn (10 och 8 år), ja, jag är nog en snäll moster ;) Men iaf, jag kör ändå billigaste versionen, en 7 tums version för 599:- stycket. De ska bara spela spel så det räcker för dem.

Beroende på lite vad du tänker för pris så funkar ju Samsung utmärkt och Ipad. De finns med lite större skärmar, 9,7 tum som funkar bra att surfa med. Mindre bra om man ska skriva mycket, men det ska kanske inte dina föräldrar göra?

Ja har kollat lite på Samsung och Ipad.
Hade väl tänkt att kunna lägga runt 2000kr på det.
Det vore roligt att hitta nån billig som också är bra så dom kanske skulle kunna få en varsin....men vet inte om det är möjligt.
Dom surfar runt lite på facebook och spelar typ candy chrush och liknande spel och lyssnar på lite musik på you tube.
Dom har ju vanlig dator också men kändes som en surfplatta skulle vara lite skoj att ge dom ändå...

Jag såg att det säljs en Samsungplatta, 7 tum i många affärer nu för 999:-, det kanske vore ngt? :)

Ja jag hittade det jag med så funderar på en sån :)

Men lär först bestämma mej om jag ska ha 1 eller 2 ;)

Ja blir två Samsung plattor åt dom...ska bara vänta tills i morgon så dom kommer in i lager igen så slår jag till...plus att ja köper en skrivare åt mej själv så blir alla nöjda ;)

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
36 018
Senast: cirkus
·
Relationer Jag vill först och främst varna för det kan ev. bli ett rörigt inlägg. Men jag hoppas att du orkar läsa det! Kort bakgrundsinfo: *... 2
Svar
23
· Visningar
3 399
Övr. Hund Viktor är som bekant 8½ månad, och en väldigt trygg, självsäker och nu i samband med könsmognaden - kaxig sak. Han har så länge jag...
Svar
2
· Visningar
1 806
B
Hästvård Ska försöka skriva det här så kortfattat som möjligt så att ni lättare kan läsa. :angel: Det hela började för 3 veckor sedan med att... 2 3
Svar
52
· Visningar
6 496
Senast: Iso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka