Svälta för ridstövlar?

panaccea

Trådstartare
Har hittat ett par Petrie i min strl (!) inte helt lätt.. får dom för 1600:-

Men då måste jag i princip dra in på allt överflödigt denna månaden (sluta röka :angel: ) och "leva på luft"

Jag vet att jag inte kommer få dett aerbjdandet igen, och med tanke på hur svåra mina ben är o hitta snygga stövlar till så...

Men är det värt det? Hjälp mig! :bump:

Sv: Svälta för ridstövlar?

Tycker också det är värt det. Du kanske har några gamla prylar som ligger och skräpar? Sälj dem på tradera! Det ger lite extra inkomst...

Stämmer in i kören. Heja, heja. Peppdance;
:banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana:

vilket storlek är det ? för om inte du vill svälta för dom så
kan jag lätt göra det. haha!

Nähädu, försök inte :devil: *håller hårt i sina stövlar*

Fick tillbaka ett oväntat tidigt utlägg så nu ska jag direkt till stallet och hänga vid dörren i butiken :angel:

panaccea skrev:
Har hittat ett par Petrie i min strl (!) inte helt lätt.. får dom för 1600:-

Men då måste jag i princip dra in på allt överflödigt denna månaden (sluta röka :angel: ) och "leva på luft"

Jag vet att jag inte kommer få dett aerbjdandet igen, och med tanke på hur svåra mina ben är o hitta snygga stövlar till så...

Men är det värt det? Hjälp mig! :bump:

Självklart. Jag har också P och älskar dem. Lika fina nu som när jag köpte dom för länge sen. Dom räcker länge. Ta bort cigaretterna så spar du snart ihop det där.

Bra sätt att sluta röka på! Och nudlar är gott... :D
Så tänker du på dina fina stövlar vrje gång du blir röksugen och avstår...

Nu har jag köpt dom och ridit i dom! :bump:

Förväntade mig världen skavsår och ont som *** i vader/knäveck/hälar men kände bara lite tryck i anklarna dom var ursköna :love: och ger skitbra stöd :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 861
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
24 835
Senast: Mia_R
·
Utrustning Jag måste köpa nya ridstövlar, mina gamla läcker värre än Titanic och jag börjar tröttna på att vara blöt om fötterna av att gå från...
Svar
4
· Visningar
1 434
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med... 11 12 13
Svar
244
· Visningar
31 090
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka