• Western
  • Trådstartare Trådstartare Sellan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 924
S

Sellan

är det vanligt att QH blir svankiga när de blir äldre?

plus ngn som är bra på QH stamtavlor som vill PM:a?

Sv: svankig

*hm* ingen svarar men....

någon som vet stam + ev bild på Jae Jack Sprat och vilken inriktning han är avlad på?

mejlat fast får inte något svar....

något om Eternal Dime då? hittar bara stamtavla.. inte så mkt mer.. vill ju ha lite info åxå ;)

Hmm! Mina föräldrar bor granne med Untra gård.
Jag kan tänka mig att de inte har tid att titta på mailen så ofta ;)
Men jag kan snoka i mina gamla papper om du vill, kan ta några dagar. Där har jag lite info om honom. Han var ganska hög och smäcker modell om jag kommer ihåg rätt :smirk: Men untragård har ju riktat in sig helt på all around :love:

Liknande trådar

Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 266
Senast: NilHe
·
Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Aleel
·
Ridning Hej! Jag har en 6 årig dotter som fått låna ett sött o snällt Welsh ponny sto som vi ev ska köpa. Pigg men lydig är ponnyn. Hon har...
Svar
8
· Visningar
1 323
Senast: Edla
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 746
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka