JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Svårt att ersätta dieseln i traktorn
(ATL) Att ersätta dieseln med ett biodrivmedel från gården är lättare sagt än gjort, visar projekt på naturbruksgymnasier i Västra Götaland.
Läs mer...
Moderator
Dagbok
Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
2
Dagbok
Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4
5
6
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Dagbok
I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Valp 2025
Övr. Hund Vi ensamtränar, långsamt. Än så länge har han bara varit själv i typ en kvart (jag har ingenstans att gå utan honom 😅) men jag har...
geting
8 minuter sedan
Svar: 978
Visningar: 71 757
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter och funderar på vad jag ska göra imorgon med hundarna. Cykla kanske? Eller testa att springa med Lily om sambons syster skulle...
Red_Chili
22 minuter sedan
Svar: 1 403
Visningar: 85 692
Hund
Oseriös avel 2023
Svar: 1 885
Visningar: 183 940
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Måste bara visa detta, hur otroligt snäll Ärtan är ❤️
Vi skulle trava över banans minsta stock under uppvärmningen och jag red så jävla...
Bison
3 minuter sedan
Svar: 1 515
Visningar: 118 472
Grenar
Födda 2022
Avel Vad roligt! Vår uppfödning visades nyligen. Han var bara ett poäng ifrån klass I i både dressyr och hoppning. Förargligt, men ändå...
prinsessfeminist
19 minuter sedan
Svar: 547
Visningar: 79 474
Avel
Fälttävlans-tråden 2025
Fälttävlan Igår var vi i Åkerbo och tränade inför tävlingen. Kändes hur lätt som helst 😁
Hon var lika glad och taggad som alltid, min lilla...
Bison
22 minuter sedan
Svar: 88
Visningar: 4 137
Grenar